Toppen! (Y)

De gick jätte bra att jobba natt igår! Inte så mycket folk vilket var skönt eftersom det var mitt första nattpass. Vann en kassa tävling! Sålde för mest pengar! Kändes som en bra start måste jag säga!
Tänkte ta ett nattpass efter musikdirekt (Som Tomas är med i ikväll klockan 18.30) men tyvärr var det slut! Men har gjort en intresseanmälan och hoppas på det bästa!
Ska nog hem till Krokom efter musikdirekt. Har inte riktigt bestämt mig än! Måste nämligen plugga en massa! Jobbigt.
Ska börja plugga snart. Men vet inte riktigt vad jag ska äta... Mackor kändes bara blä! Åt nyss en vaniljkaka men den mådde jag bara illa av.
Aja, tror dagen blir tråkig. Tomas ska repa medan jag sitter hemma ensam. Drygt!
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0