Sportlov

Japp, nu är det lov igen! Flugornas herre föreställningen gick jätte bra! Blev inte så värst nöjd med den sista men men.. Helgen har bestått av massa gos från en mycket kelsjuk Tomas. Vi har lanat Heores 3 med Emil, Kalle, Jesper och Kuru. Jag vet, jag är en nörd! Har nog spelat i typ... 20 timmar den här helgen.. Eller mer föresten!

Sedan hoppade jag med Maya igår på Ås ridskola. Skit kul!

Idag åkte Tomas hem.. Tomt och tråkigt tycker jag.

Ska snart upp och göra frukt, hallonsås och glass och kolla på svenska hollywood fruar!

På torsdag ska jag jobba! Grundutbildning mellan 17.30 - 22.00
Sedan blir det den sista utbildningen på söndag mellan 10.00 - 14.00 och då jobbar jag med Erika! Sedan blir de nog en massa pass framöver! Ska se om jag kan få med Erika nästa helg 22.00-05.00 både fredag och lördag! Hopas på de!

Imorgon blir det någon form av utflykt med systrarna!

Ha ett bra lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0