Shopping i stan!

Var på stan idag med mina systrar! Handlade lite saker som man behövde. Hårspray, deoderant, trosor, sminkborste och lite sådana saker. Skulle hellre vilja köpt kläder men men, man måste köpa tråkiga saker ibland också.

Vi åt på daffys, åt pizza men åt inte ens upp hälften! Orkade verkligen inte, eller orka gjorde jag väl men tror inte jag gillar pizza längre! De var så äckligt!

Nu har jag tråkigt igen, vet inte varför. Hade tråkigt igår också. Vet inte vad jag vill göra... Krokom suger! HAHA.
När Julia kommer hem från träningen ska hon färga mitt hår. Dumma slutproduktion som gjorde så att mitt hår vart grått och sedan gult då jag färgade de igen. Har silverschampo så nu ska vi bara täcka lite fläckar och färga lite orangea parti sedan ska de väl bli bra! Blir säkert jätte ljust.. Men men!

Imorgon blir det krogen med Erika och Elliot än så länge. Blir säkert fler! Kanske förfest i min lägenhet eller här i Krokom?

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0