Jobba natt

Helg! Börjar fredagen med att SOVA! Ska jobba natt i natt. Vet inte riktigt vad jag tycket om det... Är faktiskt lite nervös! Alla som kommer vara fulla, vill ha sin mat fort och kanske spyor på golvet som jag måste ta upp? Ska jobba med Erika så det blir ju roligt iaf! Sedan kommer Tomas och hämtar mig då jag slutat så att slipper gå hem själv genom stan.
Ska snart gå till affären och köpa godis, Tomas kommer hem vid fyra med två filmer! Saw 6 och någon slagsmålfilm. Myskväll ikväll tills jag ska jobba! Måste städa också.. Känns inte som att jag gör något annat! Lika skitigt här jämt! Men först måste jag köpa trasor!
Ha en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Erika

Alla fulla är glada och ingen bryr sig om det tar lång tid med maten :) hihi!

2010-03-19 @ 20:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0