Mys med familjen!

Blev frasse mat idag. Var sugen på Mcfeast på mcdonalds men orkade inte ta mig in till stan, men frasses fungerar det med!

Sedan blev det melodifestivalen med familjen, massa tropiska frukter, glass, hallonsås och chokladsås! Mums!
Sedan gick Julia och jag ut lite i härliga Krokom!
Funderade på utgång, men äh! Har ingen bil som kan stå i stan över helgen eftersom den jag brukar ha är inne på verkstan. Läcker en massa olja om den.

Imorgon blir det rep.. 12 - 18. Sedan ridning klockan 19. 00 med mamma! Längtar verkligen! Kommer nog ha riktig träningsverk dagen efter!
Sedan måste jag verkligen plugga mer Nk! Gjorde alla frågorna, alla de orden man skulle kunna men har inte tränat. Ska läsa lite innan jag ska sova sedan plugga med Tomas imorgon som itne lär ha pluggat någe alls!

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0