Klåfingrar och en 43 åring!

Dagen började inte alls bra. Kallt, sen till första lektionen och huvudvärk!
På slutet av dagen hade vi även sminklektion, teatersmink är då inte att leka med! Kan säga att de jag skulle hålla vitt, inte var vitt för något arsle (Ursäkta uttrycket) pillade med sina fingrar på den! Men med lite diskmedel och en massa gnuggande så gick de som tur var bort, eller de mesta.

Folk.. Kan dom bara inte låta bli andras saker? Tjuvar, klåfingrar, förstörare.. Man blir så less! Vad är nöjet med de? Vad får dom för kick. Skulle jag förstöra något eller ta något av någon annan skulle man ju inte direkt känna sig stolt och nöjd! Kolla på mig, vad cool jag är! NOT.
Nu kände jag att jag tog i lite med "Den vita saken" som jag vill kalla den eftersom jag inte riktigt vill erkänna att de hände eftersom jag är en stor flicka som inte sölar!

Mamma fyller i alla fall 43 idag, GRATTIS! Köpte en STOR korg med en massa godis påsar! Så nu är de bara för henne att äta, äta, äta!
Sitter i Krokom och kollar på film med Tomas. Mys i massor!
Imorgon blir de kanske jobb! Får se hur jag känner mig. Tror jag har magkatarr eller något liknande, kan knappt äta utan att må illa och min mage krånglar, Buhu!

Avslutar inlägget med att än en gång tacka Erika för den nya fina designen! <3

Mamma



Kommentarer
Postat av: josse

guuud vad söt mamma du har!

2009-10-01 @ 23:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0