Årets första snö/hagel

Morgonen började med gitarr lektion som jag själv har valt till mitt inviduella val. Som vanligt fick jag damp på min lärare som inte kan lära ut och bara ägnar sin tid åt dom som går i min grupp och redan kan spela gitarr, alltså dom som bara går där för att glänsa och få ett lätt MVG. Som sagt, morgonen började inte bra alls.

Och inte skulle den bli bättre. På eftermiddagen hade jag NKB. Har valt den kursen för jag vill bli sjuksköterska, då måste man tyvärr ha den. Har en jätte seg lärare som inte kan lära ut för fem öre. Hon bara står där framför tavlan och dryga ut lektionen. Idag fick vi i alla fall laborera, jippie vad kul tänkte jag så fort hon sa de. Men nej, de var en tråkig lab som vilken liten snorunge som helst kunde ha gjort.
Fy vad negativ jag är. Men de är precis såhär de var hela dagen.

Efter skolan satt jag med Annika på busstorget och sedan kom även Jennifer. Vi satt och snackade om allt från bebisar till fester.
Efter de blev de fika med min lilla syster Julia (Som har tagit dom flesta bilderna som ligger uppe här på bloggen) i väntan på mamma och pappa som skulle komma in till stan för att handla lite varmare jackor. Yes, vi i Norrland har börjat handla VARMARE jackor. För idag haglade de nämligen här i Östersund och de SNÖADE i Sveg. Någon mer än jag som mår väldigt dåligt över detta?
Hittade i alla fall en vit fin jacka som jag verkligen INTE ska skita ner. (När jag var lite var jag en expert på att skita ner mina kläder, mina föräldrar tror fortfarande att jag är den där lilla skit grisen vilket dom delvis har rätt att jag är! Men jag ska allt överbevisa dom och alla som tvivlar på mig, mohaha!)

Idag blir de skinksås hos familjen Henriksson/Heurlin-Funseth. Någon som mina kompisar kan intyga att jag äter JÄMT! Men hör och häpna, jag har inte ätit de på typ 2-3 veckor, imponerande va?

Nä, nu har jag ord spyat nog för idag! Hoppas på en ny design så bloggen blir lite roligare. De får Erika ta hand om då hon får tid!

Linnéa

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har tiiid nu :D Och du, jag är lite tveksam på om du kan hålla din vita jacka ren ;)

2009-09-28 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0