Ut(In)gång och nya kläder!

Igår blev det utgång fast jag egentligen hade tänkt mig en lugn fredags kväll i Krokom. Men i sista sekunden ångrade jag mig och begav mig till Sandras lägenhet i Lugnvik där Mia, Erika och Malin också var!
Förfesten var bäst som alltid! Och som vanligt kom jag inte till krogen, haha! De känns som om det har börjat bli en vana! Men den här gången var det inte jag som hindrade, konstigt känns det! Men hade så himla kul innan så de gjorde ingenting! Kvällen blev lyckad i alla fall! <3

Kom nyss hem från stan där jag handlade två par jeans från Vila och en lial tunika från Cubus! Tack vare mina underbara föräldrar som gav mig lite pengar att köpa lite kläder och unna mig! Julia och jag hann även fika en panini med vitlökssås på tehuset!

Ikväll blir det kanske lite Sims och blåbärspaj! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0