Twilight?

Hemma är bra tralla la!
De är som Josse säger, spendera fredagskvällen med farmville och café world är väl livet? HAHA! De är i alla fall allt jag orkar med idag känner jag.
Är trött och sliten efter veckan.
Nästan vecka blir lättare då vi kanppt har några lektioner alls! Teaterlärarna är borta, jippie!

Ska snart läsa Twilight - The new moon. Vilken här har inte läst eller sett någon Twilight film/bok? Kände att grupptrycket inverkade och även jag har börjat läsa. Ettan var inte så värst bra. Hoppas på att tvåan är det!
Vilken bok tycker ni är bäst? Skulle vara intressant att veta.
Alla har blivit riktigt kära i de två huvudrolls karaktärerna Edward och Bella, varför? Visst att han är vampyr och lever ett "farligt" liv. Men så snygg är han väl inte? Och så spännande är de väl inte? Har läst och sett bättre måste jag säga. Men som sagt, är bara inne på andra boken. Ska försöka att inte säga mer om hela serien fören jag har läst ALLA!
Ska försöka hinna klart med boken innan filmen kommer på bio. Vill inte se slutet i filmen! Hihi!


Kommentarer
Postat av: Elliot

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! du har stavat twilight FEL! HAHAHAHA! hej ida :D

2009-10-10 @ 10:10:50
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0