Tröttsam dag

Blev inget tal skrivet. Orkar verkligen inte, och vill inte! Tänker komma till skolan ändå. Tänker säga att talet är i Krokom eller någe så kanske jag får göra om det nästa vecka. Orkar inte bry mig just nu.
Idag känns som en jobbig dag. En dag man bara vill ska försvinna, gå och lägga sig och låtsas som om den inte har existerat. Morgonen var jätte mysig men eftermiddagen och kvällen blev sämre. Vet inte vad de är med mig längre, känner mig som en trött sur kärring varje kväll och orkar knappt göra något, PMS?
Vad de än är så är de i alla fall jobbigt.
Pratade med Erika idag! På söndag blir de top modell och svull! Längtar, känns som om de var länge sedan vi umgicks fast de bara var i måndags! Haha!
Och varje kväll nästan nördar vi vårat favorit spel, hihi!
Blockwars

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag så att den här hemska dagen försvinner och hoppas på att mitt humör kommer skina som solen imorgon då jag vaknar! troligen inte...

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha. Blockwars är bäst, fast inatt fick jag spelet i huvudet! Illa :P Haha. Men på söndag blir det superskojsigt ;) hhi! :D

2009-10-09 @ 18:23:14
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0