Tattoo Time

Yes, efter 6 månaders väntar har äntligen Frida och jag tatuerat oss!
Jag kan bara säga en sak: FYFAN! Vilken jävla smärta! Trodde inte jag skulle palla vissa ställen som hon tatuerade på. De gjorde så fruktansvärt ont! Men nu är det i alla fall klart. Vi har varit där från 10.00 tills nu. Tatueringen kostade 1500 vilket var lite dyrare än jag trodde. Men så värt de! Jag är jätte jätte nöjd! Ska ta lite bilder då jag får ta av "skyddet" som man måste ha i 24 timmar. Så imorgon kanske de kommer upp lite bilder här så får ni se vad jag gjorde och hur de blev!
Har nyss ätit en Billys pizza, de förtjänade jag verkligen, och kollar nu på tv:n! Är fortfarande lite hungrig. Blev alldeles för sen "lunch".
Måste skriva tal till Svenskan imorgon. Fy vad jobbigt de kändes.
Ska i alla fall följa Linnéa på ridningen imorgon! Vill hem nu känner jag, familj och Krokom är saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0