Stan-Krokom-Stan-Krokom

Kom hem från tjejkvällen för 20 min sen. Tog Rödö vägen, fyfan vad mörkt de var! Körde i 50 på en 90 väg! HAHA! Den vägen är känd för att vara fullproppad med djur så vågade verkligen inte ta några risker!

Tog i alla fall pappas bil in till stan (Hihi) för att hyra film (TORKEL I KNIPA). Sedan for jag, Josse & Bella till Elsa. De var jätte mysigt! Som vanligt var vi allmänt flummiga! Haha!

Innan jag åkte in till stan var jag redan i stan (Blev mycket fram och tillbaka idag) var nämligen och såg Upp på bio med Julia och Linnéa. Sjukt sorglig film! Den var rolig på vissa ställen men framför allt sorglig! Satt hela filmen och försökte hålla tillbaka tårarna!

Imorgon blir det jobb med Bella! Myspys!

Skriver med Buster just nu, han kommer på halloween med en egen chokladsåstub. Mega suck! Han får allt sova i trapphuset! Försöker i alla fall tvinga han och Tomas att klä ut sig! Det är ju halloween! Idag har jag verkligen sprungit runt HELA stan för att hitta en halloween kostym då den jag hade tänkt ha inte passade sig längre. Men hittade en tillslut. Är inte helt nöjd men de får duga. Och hur kul är det om jag kommer utklädd och ska ut på krogen med 2 som inte är det?! Suck,Suck,Suck!

Nu blir det nog läggdags? Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0