Sirqus Alfon

I förrgår hade jag som sagt fin besök! Erika, Malin och Annika var här! Vi år Kebab på kebab city sedan begav vi oss hem hit igen för att snacka en massa skit och skratta åt en massa personer, vi är elaka!
De var i alla fall jätte mysigt! Saknar verkligen att umgås som ett "gäng" igen! den enda som saknades var Helen!
Igår var det myskväll på hög nivå här hos Henriksson/Funseth. Köttfärssås och spagetti, duscha, godis och film. Jätte mysigt!
Idag var jag och såg Sirqus Alfon på storsjöteatern! Och utan att överdriva var det de bästa jag sett någonsin! Effekterna var bäst och jag skrattade hela hela tiden! Höll på att kissa på mig ett antal gånger, hahahaha! Alla som inte ser det här missar verkligen något.
Imorgon är det sista skoldagen innan lovet. Ska bli jätte skönt att få sova! Men tänker inte bara ha ett slapp lov, ska umgås mycket hade jag tänkt!
Och nästa fredag är det halloween förfest hos mig! Alla som vill komma kan höra av sig. Efter förfesten blir det Marités halloween fest! Vet inte var jag ska klä ut mig till, några förslag? Orkar inte köpa en för det känns för dyrt och ambitiöst. Det är däremot enda dagen på året som man kan klä sig ut lite som man vill! Så nu måste man passa på!
Kanske några av dessa som inspiration?
IndianGod älvaOnd älvaPrinsessa
Indian?                      God Älva?         Ond älva?      Prinsessa?
Pinuppa
Pinuppa?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0