Räddad vänskap?

Ikväll var man iväg på Open Jam som är Elsas projektarbete. De var riktigt bra måste jag säga! Var där med Annika <3 Sedan följde hon med mig hem och vi snacka på som om de var igår! Och den här gången lovade vi varandra att vi SKA bättra oss. För vi har verkligen varit dåliga kompisar från båda hållen på senaste tiden! Men det ska de bli ändring på nu, älskar dig gumms <3

Om jag orkar ska jag ta mig en titt på samhällskunskaps läxan snart! Har blivit riktigt duktig med läxorna måste jag säga! Har redan skrivit PM:et till svenska nationella och lite av talet. Den läxan ska inte vara klar fören efter lovet. Men orkar verkligen inte sitta på lovet med en massa läxor, så fixar det nu!
Appropå skolan! Imorse skulle jag vara en superduktig tjej och gå på den där dumma gitarrlektionen som jag gruvat mig för i 2 veckor nu. Men tror ni det var någon lektion?! NEJ! Så där satt jag en timme innan alla andra slutade och hade super tråkigt. Försökte underhålla mig med lite facebook i biblioteket men de blev snabbt tråkigt. De var då jag började på mitt tal! Kanske ska avslöja vad de ska handla om? Nääää! Ni får höra de sen!
Imorgon blir det fin besök! Erika, Malin och förhoppningsvis Annika kommer hit och ska laga pizza med mig! Mys på hög nivå! Måste kanske städa lite i lägenheten först? Tomas och jag hade en tvätt helg och nu ligger alla kläderna i väskor, påsar osv över hela golvet. Sedan är det lite disk kvar. Fy vad skitig jag är! Hihi!
Band of brothersSitter just nu och kollar på Band of brothers och dricker te! Någon som har sett miniserien? Det är i alla fall är krigsserie och man får följa en massa fallskrämshoppare runt Medelhavet under andra världkriget. Det är en sann historia och jag som älskar krigsfilmer ägnar gärna 10 timmar (1 timme om dagen) åt denna underbara serie!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0