PEPP till max!

Utgång imorgon och jag är så himla pepp! Känns som om de var evigheter sedan jag festade.
Måste hinna städa lite här innan alla kommer på förfesten imorgon!
Har äntligen fixat en sladd som går mellan tv:n och datorn, så nu blir de party på högsta volymen!
G3 är de vi kommer rikta oss in på imorgon, ska bli så nice!
Gå ut med dom bästa! Vi ska ha fett nice! <3
Äter choklad eftersom jag inte pallar mat för min mage är så fucked up och ser på en film på sexan med Will Ferrell och Borat killen. Så himla rolig! Professor Rövgök,haha!

Kommentarer
Postat av: elliot

fy fan va mkt du skriver kärring :D

2009-10-02 @ 18:53:31
Postat av: Erika

Lätt att vi ska ha filmkväll!!

2009-10-04 @ 09:08:05
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0