Novemberlovet börjar med snö

Jaha, då var det lov igen! Vet inte riktigt vad jag känner... Ångest? Förväntan? Glädje? Sorg? Känslorna är som sagt blandade. Kan bero på att Tomas åker till Sveg och jag får inte träffa han fören nästa fredag. Både glädje och sorg där. Skönt att sakna varandra lite men ensamt att ligga i en stor kall säng utan någon som kramar om en och pussar på en på morgonen och det första man ser då man öppnar ögonen är det finaste leendet i världen. Men gud! Nu lät det ju som om vi har gjort slut och aldrig mer ska se varandra! HAHA!
De kan även bero på att jag inte har något planerat detta lov! Får lite ångest då jag hör alla som har planer också sitter jag där helt planlös. Men då om man har tur kanske det dyker upp något spännande?

Imorgon blir det kanske klippning med syster yster! Ska bli skönt att få klippa det slitna håret en gång för alla!
Och på kvällen blir det kanske spel på ett nattcafe med mian homies!
Sedan på söndag blir det top model med Erika och wii! Denna gång ska det allt bli av!
Och resten av veckan är det jobb... 14.00-17.00, inte jobbigt pass men ändå! Fick min lönecheck idag. Det var inte mycket men jag måste säga att man blir allt glad då man inser att man kommer vara lite rikare den här månaden! viserligen ska alla jobbpengarna gå till julklappar (Usch att börja tänka på vinter och jul redan nu) så det blir inte mycket över till shopping!
Nästa fredag blir det som sagt halloween fest och efter det väntar en helg med en massa mys!

Men vad sitter jag och klagar på? Har nyss skrivit en massa saker som jag ska göra och ändå sitter jag här framför datorn och tror att jag är syssellös.. Skärpning!

Måste bara säga att min älskling sjöng på invigningen av stortorget idag och jag en riktigt stolt flickvän som sitter här just nu och tänker tillbaka på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0