Morrn!

Godmorgon!
Ännu en ny strålande dag väntar! Inget jobb, bara en massa slappande. Tror faktiskt jag ska städa idag?
Ska i alla fall till banken och sätta in lite pengar innan 15.00 så tror faktiskt jag ska GÅ, ni läste rätt! Jag tänker inte ta bilen utan GÅ.

Halv fyra inatt fick jag ett sms från Tomas: Jag har hittat en ny spegel! (Våran spegel i stan som är som en spegel och ett skåp i ett och Tomas fick ett typ likadant av Näs!) Jätte kul att vi hittat ett nytt, men var det verkligen nödvändigt att jag skulle veta det klockan halv fyra på natten? Suck!

Vaknade klockan tio imorse. Kan inte sova länge längre! Jätte tråkigt. Ska försöka vara uppe länge inatt så att jag vänder på dygnet och orkar parta på fredag!

Imorgon blir det gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0