Lov dag 2

Idag ställer man om tiden till vintertid. Klockan 03.00 inatt hände det. Uscha, nu är vintern verkligen här! Så ni som tror att klockan är 12.25 och har panik över att hela dagen är borta kan vara lugn. Den är bara 11.25, hihi.

Igår blev det blockwars med Erika, Elliot och Tomas. Jag ägde! Eller ja, Erika, Tomas och jag är bra. Elliot, näää. HAHA!

Idag... Vad händer? Slappa innan jobbet imorgon antar jag. Vet inte varför jag gruvar mig så himla mycket. Det är ju bara 3 timmar. Är bara så himla rädd att jag ska hamna på en "fil" som jag inte ringt på förut antar jag. MEn då är det ju bara att fråga! Dubbel suck på mig!
Ska i alla fall umgås med Erika ikväll och se top model! Jippie! Äntligen ska det bli av, haha!
Vet inte riktigt vem jag hejar på än... Och det har verkligen aldrig hänt! Jag vet ALLTID vilken jag hejar på. Men inte nu.. Suck, alla suger. Haha!

Top model cycle 12


Kommentarer
Postat av: elliot

HA! jag vinner över dig utan ens att kolla på skärmen!! you just say a time and place bitch!

2009-10-25 @ 16:59:49
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0