Lov dag 1

Har nyss vaknat till första dagen på november lovet! Julia och jag kanske ska iväg och klippa oss idag, jippie! Äntligen! Vet precis hur jag vill ha det. Tänkte först göra något radikalt och klippa av det! Men sen kom jag på att jag faktiskt har sparat hur länge som helst nu. Då kommer jag bara bli besviken på mig själv om några dagar! Så det blir nog lite uppiffning bara!

Ska nog börja morgonen med lite kaffe och en macka (Oyes jag dricker kaffe nuförtiden, tror jag blivit lite beroende för jag är sugen till och från hela tiden. Inte bra!).





Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Det är bra Ida, kaffe är bra för själen;)

Btw! SSU-kursen blev inställd, blir det Karibu (eller vad det nu heter)ikväll eller?:)

2009-10-24 @ 12:11:49
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0