Hårfärg & skolfoto

Ja, igår tog jag tag i mitt tråkiga hår och tänkte att en förändring vore bra! Så med Tomas som chaufför begav vi oss till Lillänge, Coop. Fick inte direkt någon hjälp då jag stod där helt förtvivlad och inte visste vilken färg jag ville ha efter jag avfärgat det. Tomas kollade vilken tjej som var snyggast och tyckte jag skulle ta dem. Men alla dem var ju svart håriga! Suck, vet man ju vad han tänder på! HAHA! Hittade i alla fall en hårfärg som var mycket lik min naturliga.
Avfärgningen gjorde mig (som förväntat) gul i hårbottnen och orange i håret. Inte vacker vill jag lova!
Så de var bara att kleta i den andra färgen (mellan blond) och hålla tummarna!
Håret blev mycket bättre, fortfarande lite orange men tycker på något sätt att de ger lite charm till håret. Kan vilket som inte färga mer fören om ett bra tag. Så är typ ganska ljus i huvudet nu, men mer naturligt, inte vitt!
Nu tänker säkert ni: Dumt att färga innan ett skolfoto! Men de är ju ändå grått så de syns ju ändå inte vilken färg man har! Hihi!
Tog även skolfotot idag! Vi blev blåsta, Komvux? Vi fick tyvärr inte plats med hela skylten för den var förstor så vi fick förkorta. Folk kan få tolka lite som dem vill!
Slutade halv tolv, men jag och Josse hade matte 13.20. Som tur var fick vi sällskap av Jenny, Bella, Paulina, Frida som stannade tills vi var tvungen att gå. Mycket mysig pratstund måste jag säga! Arga burken! Hihi!
Om 20 minuter lär väl mamma komma och hämta mig... Springa med hästen idag! Tummen upp! Not, haha! Kände inte riktigt för de. Hoppas bara Tomas hinner hem innan! Hatar att man inte hinner säga hej då innan man ska åka iväg från varandra. Även fast det är under en kortare tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0