Gott recept!

Lördag, vad har hänt idag? Sov riktigt länge och vilade ut efter en ganska hård arbetsvecka.
Sedan blev det en massa sims 3!
Gick ut och gick en bit med Linnéa och hennes docka.
Vi gjorde även världens godaste fika idag!

Recept:
Lägg kivi klyftor i botten av en smörad form
Lägg sedan mandarin klyftor ovanpå kiwin
Lägg sedan hallon ovanpå mandarin och kiwi klyftorna (Man kan även ha jordgubbar men då ska de vara färska!)
Och sist men inte minst her ni över riven vit choklad.
Sätt sedan ugnen på gratinering (180 grader i varmluft och 225 i vanligt) och låt vitchokladen bli lite brun.
Ta sedan ut den och servera till vaniljglass

Så sjukt gott!
De är vad jag gjort idag. Har även varit en snäll syster och skjutsas sin syster in till stan på fest! Hämtar henne imorgon! Jag är bra snäll ja! Hihi


Kommentarer
Postat av: rosalinn

hahahaha "och låt vitchokladen bli lite vit" ?? ;D

2009-10-10 @ 19:58:17
Postat av: Erika

Min mamma sa att jag hade ätit det där. Hon ljuger, för det har jag inte. Men det låter gott! :D

2009-10-10 @ 21:49:21
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0