Fullsmockad dag!

Då var ännu en jobbdag avslutad! Bella och jag klarade det riktigt bra. Sålde inget, men äsch! Dom hade introduktions dag för alla som skulle börja jobba idag och jag fick ha en kille sittandes brevid mig då jag jobbade! As läskigt att någon studerade och skrev ner en massa, ville se mallen osv. Kände hur stressad och panikslagen jag blev! Dessutom var han as snygg och de gjorde verkligen INTE saken bättre!

Efter vi hade jobbat begav vi oss till Willys för Bella skulle storhandla! Efter mycket konkanden på kassar var vi riktigt hungriga så vi beslöt oss för att ringa till Elsa och dra iväg på Pizza house och äta pizza! Tog en stor familje pizza. Då vi såg den sa Bella: Men vilken liten!
Tror ni vi orkade äta upp den? Nää! Så den var nog inte så liten. Haha!
Sedan blev det kaffe, kakor och en massa mysprat! Tack för att ni är bäst <3 Alltid lika roligt med tjejkväll!

Nu sitter man hemma och är helt färdig! Måste bero på att det är så mörkt ute!

Påminde Tomas idag om min öl som jag ska ha till på fredag, han hade självklart glömt att han lovat mig eftersom han aldrig lyssnar på mig. Och dom skulle på systemet imorgon så det var verkligen tur att jag påminde! Så han skulle göra allt som stod i hans makt! Så party peppa jag är inte orolig!
Saknar han faktiskt nu... Vill kramas!

Imorgon blir det nog bakdag! Myspys!
Och på torsdag blir det gym och tjejkväll med Helen, Malin och Erika! Längtar <3

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag längtar!:D fyy vad länge sen det var vi umgicks:(

2009-10-28 @ 20:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0