Flugornas herre

Försov mig imorse, varför denna försovning? Visst så somnade jag väldigt sent igår och var helt slut då jag väl vaknade imorse! Dagen började alltså inte bra.
Då jag väl kom till skolan var de dags för bad. Simma 60 längder, tummen upp! Mina ben kändes som stora blyblock då jag kom upp på land igen. Men nu har man klarat av en del av Pc klassikern och har "bara" 1 mil sprint och 1 mil skidor! De klarar jag!
På teatern pluggar vi manus! Ska bli väldigt intressant att se vem som får vilka roller. Har redan lite favoriter och vet lite vilka som skulle passa till vilka.
Min kropp var inte riktigt med mig idag, kände mig yr och illamående. Min mage är fortfarande inte helt okej. Så fort jag äter så känns de som om jag ätit mig helt full proppad fast jag bara ätit lite grann!
Bara två dagar kvar till den dagen jag har väntat på i 6 månader! Tatuering! Klockan 10.00 kommer Frida ligga under nålarna och sedan är de min tur, scary!
Imorgon blir de nog svullkväll! Om Erika har tid, Helen ska du med? Ringer imorgon!
Ikväll blir de till att sitta ensam framför tv:n och se flugornas herre, jag fruktar de lite. Känns som om den kommer vara så obehaglig så att jag inte pallar den. Har läst manus men de är inte samma sak som att verkligen se den!
För er som inte vet kommer lite information om filmen:

Flugornas herreEfter en flygplanskrasch i havet, är en grupp brittiska småpojkar strandsatta på en öde ö. När de inser att de nog inte kommer bli räddade bildar de två olika grupper då den ena gruppen består av lite mer "civiliserade" pojkar och den andra av "jägare". Tillslut utbryter ett krig mellan grupperna och alla måste kämpa för att hålla sig vid liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0