En inbakad lektion

Hade en lektion idag, eller två men dom var som ihop bakade. Nu har vi i alla fall fixat den här JOBBIGA skåp frågan. Nu ska vi få ha skåpen vid varandra men de blir nog ändå på ett dåligt ställe. Aja, fixat är de i alla fall.
De var typ 7 stycken från klassen på skolan idag. Alla andra var "sjuka". Kul, när rektorn kommer och allt. 
Har nyss ätit en wook som inte var god alls. Får inte till wook själv! Ingenting på tv:n.. Tråkigt. Kanske borde sova lite? Så man orkar springa med hästen! Haha!
Egentligen borde man kanske åka hem. Men har lite saker att göra innan, så de blir bara onödigt att åka hem innan ridningen.
Börjar bli förkyld.. Suck. Sjuka sjuka sjuka omringar mig. Orka!
Ser gitarren ligga på soffan, får ångest. Dumma gitarr lärare som inte kan lära ut. Förut ville jag verkligen spela och lära mig. Nu ser jag bara gitarren som ångest och plåga. Roligt! Ska kanske sätta mig och spela lite idag.. Eller på söndag? Hihi!
Apropå inbakad så tror jag att jag faktiskt ska baka lite nu för att underhålla mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0