Den snälla flickvännen

En snäll flickvän klev upp klockan halv åtta för att skjutsa sin pojkvän till skolan då hon egentligen själv börjar elva. De var även frost på ute och 4 minus! Denna snälla flickvän är nu ganska pigg och kan inte somna om. Alldeles för mycket att tänka på.
Igår såg jag filmen flight of the phoenix, riktigt bra film faktiskt! Lite töntig, men vad gör de ibland?
Tror inte de blir något jobb idag. Är alldeles för trött och min mage vill inte samarbeta alls! Blir nog en lugn kväll och ladda batterierna tills imorgon! Då de blir party med de bästa <3
Skola blir de självklart, man får ju inte missa teatern nu efter de "läskiga" samtalet igår.
Ångest inför nästa torsdag apropå de där samtalet. Aja, tandläkartider, sjuka, de händer väl jämt?
försökte nyss fixa mitt internet loggin till banken, de gick då inte! Eftersom jag redan är kund där kan jag inte göra ett nytt certifikat och eftersom min dator lämnades in för två veckor sedan och blev helt ny installerad så finns jag inte heller kvar vid inloggningen. Kanske ska ner på banken och höra vad jag ska göra. Behöver nämligen föra över tatueringspengarna till mitt vanliga konto innan nästa torsdag! Har äntligen bestämt vad de är jag vill göra. Men de är inget jag tänker avslöja här, hihi!
Nä, nu kanske man borde lägga sig och sova lite! I alla fall i en timme!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0