3 dagar utan bloggen!

Glömde min dator i Krokom, sånt klant arsle är jag så de har inte blivit något bloggande på 3 dagar. Känns inte så bra. Men igår åkte jag och Tomas till Krokom eftersom Tomas tog körkortet i fredags och skaffade bil i tisdags så behövdes inte längre mammas bil så vi skulle lämna igen den och mamma ville ha lite sällskap nu när Julia och pappa är i Stockholm och kollade på Sveriges fotbollsmatch igår. Kom inte riktigt ihåg vilka de var emot... Något på A?
Vi bakade i alla fall sockerkaka och hade de allmänt mysigt!
Höll även ett test tal till det nationella igår, läskigt måste jag ju säga! Vill verkligen inte läsa det på allvar v.45. Huvva!
Idag kanske jag ska avfärga mitt hår för att få tillbaka min naturliga hårfärg. Vet att det kommer bli orange först men ska fixa de! För imorgon är det skolfoto och våran idé är bäst! Haha!
Ska kolla hur mycket pengar jag har sedan får jag se.
Vet vad jag känner men det känns ändå konstigt. Inte lika naturligt längre... Varför?

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad är det du känner? :/

2009-10-15 @ 20:29:42
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0