Vg i idrott, jag?!

Jag fick VG i idrott! De kunde ni inte tro va? Jag som skolkade i typ 3 år och låg på Ig varning har nått betyget VG! Är så himla glad och stolt över mig själv! Tänk vad lite ansträning kan göra! Håller också på att göra Pc klassikern. Har simmat 60 längder och har nu springa 1 mil och åka skidor 1 mil kvar. Men det ska jag och några till göra klart innan vi går ut!

Har också fått mitt gymkort på step in nu! Så imorgon ska Julia och jag dit och träna! Sedan blir det body pump på måndag med Josse & Elsa ifall dom har tid! Nu ska man allt komma iform och få ordning på sina knän!

Var nyss på ridningen, slapp springa för det gjorde mamma. Så satt med stallkatten i famnen och frös tårna av mig, de kanske är bättre att springa brevid?

Satt och hade mys prat med Jenny & Frida idag i typ 3 timmar! Eller mys och mys, de var snarare vidrigt! HAHA! Och talet på svenskan gick toppen! Förutom att jag skakade nästan sönder mina papper, hihi!

Training


Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Jag älskade vårat samtal! Det var så givande och konkret! Haha xD

2009-11-06 @ 19:34:06
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0