Roller satta!

Idag satte vi roller till flugornas herre! Blev faktiskt väldigt nöjd känner jag, medan vissa inte blev de. Hade faktiskt en klump i magen då jag gick hem. Inte kul då så många blir ledsna/besvikna.
Fick skynda mig hem efter skolan och göra mat, skulle på teatern på kvällen och hade fortfarande lite kvar att skriva på mitt pm. Men jag hann i alla fall så nu slipper man sitta med det imorgon!
Såg teatern kopparmanteln, vi fick sitta i ett stort tält på scenen medan skådespelarna spelade i mitten då vi satt på bänkar. Pjäsen var ganska svår att förstå tycker jag, men bra ändå! Musiken var verkligen ett stort +!
Eftersom vi håller på med våran pjäs nu får man alltid en massa idéer då man ser andra. Så idag bara sprutade de idéer ur oss så imorgon blir det mycket att prata om på teater timmen!
Snart kommer Tomas & Stefan, Stefan är Tomas kompis från Sveg som ska sova hos oss idag.
Bara massa killar här idag, eftersom Tomas och hans kompisar även hade sin "killkväll" hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0