Provet, lätt?

Nk provet var inte så svårt. Pluggade imorse och innan med Erika. Men då hon väl gav oss provet insåg jag att allt pluggande i helgen fanns kvar! De var som jag sa innan: De finns någonstans låååångt där inne!
Om 2 timmar är det body pump med Josse! Jag vet, vi är jätte duktiga! Jag som har världens träningsvärk i mina armar förstår inte hur jag ska klara det!
Ska äta kycklingkebab, ris och brunsås. Tydligen har vattnet till riset kokat bort innan jag hann he i riset. ooooppppss!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha. Hoppas att provet verkligen var "lätt" nu då så att vi inte har svarat fel på allt xD Skulle inte förvåna mig om jag har gjort det. Hihi. Kul att du gymmar btw! Jag vill också göra det ju :/ Men har varken råd eller tid.

2009-11-09 @ 18:55:00
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0