Öppet hus

Idag var det öppet hus! Det kom faktiskt ganska många till reveljen! Eller, mer än vad jag trodde i alla fall. Vi gjorde en uppvärmning och visade sedan lite ur Flugornas herre i form av ett rep.
Dagen bestod mest av FIKA. Åt min första lussebulle. Men självklart så var det ett hårstrå i den! VARFÖR?!
Idag bestämde jag mig för att göra något "syndigt", eller inte syndigt men det är något jag vela gjort ett tag men inte vågat gjort som jag kanske ska göra imorgon eller på måndag ifall det finns tid! Frida kanske skulle hänga på och Bella! Det här ska bli kul! Ifall jag gör det får ni veta vad det är då jag gjort de! Hihi! Nyfikna nu va?
Tomas är kvar på skolan... Sitter själv i lägenheten. Skit tråkigt. Har inte ätit riktigt idag. Fick äcklig korv till middag på skolan och till lunch var det uppvärmd hundmat (Inte bokstavligen, eller?).
Så funderar på att laga mat nu..? Eller göra chokladpudding som överraskning till Tomas!
Fast är så trött. Vill mest bara sova!
Hur var öppet hus för er som var på det och ni som höll i det? Vad tycker ni om de?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0