Myspys!

Igår tog Julia och jag det lugn på gymmet! Vi var där i en timme och cyklade bara lite lätt och tränade lite armar. Inget märkvärdigt. Efteråt då vi kom hem till spagetti och köttfärssås som det jämt är här då Julia ska äta så bestämde vi oss för att äta kebab! Och gud vad gott det var! Tycker vi förtjänar det efter en massa träning!
Idag blev det mysmiddag! Sega köttbitar med potatisgratäng och pepparsås. Hihi! Sedan chokladpudding som efterrätt! Fy vad jag syndar! Men ska det vara mysigt så ska det!
Imorgon är det öppet hus... Hoppas det blir kul! Känner mig inte så pepp nu men blir nog det imorgon! Josse och jag ska ju köra våran scen! hihi!
hann inte skriva igår för vi hade besök till typ tolv! Så blev en kort sammanfattning idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0