Mysfika!

Idag var en seg skoldag, men de är väl alla måndagar?
Tvingade Annika att köpa en klänning efter skolan som satt as bra! Den var riktigt fin! Sen gick vi till vårat favorit fik (Törners) och fikade! Pratade en massa skit och roliga minnen! Underbart avslut på en dryg dag <3
Då jag kom hem var det dags att laga mat. Eller jag lagade faktiskt ingenting idag! Det fick bli Tomas jobb.
Sedan somnade båda på soffan i 1 timme och nu har vi nyss kollat på paradise hotell. Men våran CP tv laggar så fick kolla på tv6 play efter det hade sänts. Missade bara slutet så det löste sig.
Imorgon blir det body pump med Josse! Har inte tränat på 1 vecka och det känns... Känner mig så äcklig och... Lat. ska skärpa mig!
Är väldigt sugen på att shoppa! Men det får man vänta med till mellandags rean efter jul! Hittade en jätte bra julklapp till mamma som jag ska köpa i veckan! Älskar att handla julklappar, även fast jag inte har råd! Hihi!
GinaJätte söt tunika! Från Gina!

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för en jättebra dag gumman, du gjorde verkligen min dag! det behövde jag! älskar dig <3<3

2009-12-01 @ 12:29:12
URL: http://annikad.blogg.se/
Postat av: Erika

Ska vi ses någonting i veckan? :)

2009-12-01 @ 15:10:37
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0