Magsjuk?

Gick upp imorse för att gå på Kalle Dolks ljudlektion. Hade riktigt ont i magen men tänkte att jag måste bara vara hungrig. Så tog en banan och begav mig.
Väl framme och sittandes i skolbänken börjar min mage tjorva och göra ondare. Så efter den lektionen gick jag hem och la mig i sängen för att vila.
Gick nyss upp och har fortfarande lika ont så fort jag rör mig... Tomas slutar sent och kunde inte komma hem med lite nudlar, har inte ätit lunch än. Är rädd att jag ska få ont i magen och om jag ska vara ärlig känner jag mig inte speciellt hungrig. Men ska snart försöka fixa ihop något.
Har nationellt tal på fredag fick jag också veta. Jag har nästan skrivit klart de. Tyckte det var en lätt uppgift, de enda jag gruvar mig inför är just att tala. Vill verkligen inte stå inför hela klassen, bli illröd i ansiktet, skaka och bara pladdra. Fy för tal!
Tror jag har feber nu så tänker koka mig en kopp te och bara ta det lugnt så man orkar skolan imorgon. Inte bra att missa TVÅ teaterlektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0