Kort stubin!

Fick inte sova igår heller. Kan bara inte längre. Visst att jag inte är vaken hela natten men går och lägger mig runt ett tiden hela tiden. Ikväll blir det nog lika sent för Tomas ska hämta sin bil och är nog inte hemma fören runt ett. Och kommer inte kunna somna riktigt fören han kommer hem.

Tack vare att jag inte fått sovit så har jag en kort stubin! Har varit så irriterad idag! teatern var ju bara pricken över i:et! Jätte mysigt att fika med folk innan men då vi skulle repa... Fy, 3 timmar.. Frustrerande! Vet att det kommer se ut såhär i 3 månader till. Kanske därför man är lite less? Aja, de kommer nog snart bli roligt igen! Har nog bara kommit ner i en svacka.
Imorgon fyller Julia år! Så jag och Tomas ska på kalas i Krokom! Och innan de ska Frida och jag upp till Frösön för att boka tatueringstid så vi kan fylla i våra tatueringar. Och kanske en annan tid också? Hihi!
Ska sova lite nu! Sedan blir det matlagning!
Du är mitt allt, älskar dig <3


Kanske kommer våran relation bli bra igen? Kändes som de idag! Har saknat dig gumman! <3

Kommentarer
Postat av: Annika

idag blir det ännu mer teater men vi ska ringa till Julia varje halvtimme så vi kommer nog klara oss :P älskar dig gumman <3<3<3<3

2009-11-26 @ 07:14:13
URL: http://annikad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0