Julstädning!

Har skrubbat ur nästan alla lådor och skåp i köket, fått upp lite julgrejer. Nu fattas bara gardinerna och en stjärna i köksfönstret! Tomas har snart diskat allt! Och den lilla gulliga killen kom hem med 5 munkar till mig för att jag inte skulle bli less att disken inte var klar då jag kom hem! Har jag inte världens bästa kille eller vad?!
Gitarr och Nk imorgon, suck! HATA! Slutar tidigt i alla fall. Linnéas marsvin Smulan (Eller Mumsan som vissa av oss vill kalla henne! Så fort jag ser na tänker jag bara de! HAHA) är så himla söt! Linnéa och jag lekte och gosade med henne hela dagen! Jätte mysigt att vara i Krokom. Men en dag, kändes skumt!
Nu ska jag städa vidare och sedan blir det mys med en massa lussebullar (HAR DET I LÄGENHETEN! Tro de eller ej!) och munkar!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Hahaha! Jag tycker Mumsan är perfekt namn ju! :D

2009-11-30 @ 00:24:11
URL: http://sellsve.nu
Postat av: Erika

Kuuul (och gott) att du äntligen fick dina lussisar :D Hihihi

2009-11-30 @ 10:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0