Jag är hemma!

Yes, träningen igår känns ju kan jag bara säga! Har knappt kunna rört mig idag! Ändå så ska jag iväg om typ en halvtimme för att gymma med Julia, vad ger jag mig in på?
Idag blir det nog mer till att träna mage, rumpa och kondition. För mina muskler i armar och ben är så slappa och ömma så det är nog bäst att ta det lite lugnt!
Sedan så är det ju "Guy night" hemma hos oss ikväll. Så det blir nog till att duscha där borta?
Har glömt att säga att nu syns det att JAG och TOMAS bor här! I helgen fixade han små klisterlappar som han har satt på våran ytterdörr med våra namn på! Efter ett år så känns det äntligen som att det är här jag hör hemma! Säger alltid det här som hem, de gör Tomas också. De flesta frågar: Ska du hem till Krokom i helgen? Dom säger inte: Ska du hem i helgen? Så nu är man äntligen hemma stadd! Känns riktigt bra!
Teatern var lite seg idag, såsom samhället. Hela jag var jätte pepp och glad men blev något segare framåt slutet. Nu är jag jätte trött. Kanske berodde på den ÄCKLIGA skinksåsen som dom hade på skolan? Den var så himla äcklig så jag tänker inte kalla den skinksås! Den förtjänar inte att förknippas med min underbara sås! Så den får heta... Mjölklibb!
Nu gick Julias buss från Krokom, ska börja städa och fixa lite här. Köpte en massa frukt idag också! Nyttiga jag, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0