Hemsk upplevelse!

Igår tänkte man lyxa till det lite och gör kyckling, brunsås och ris. Kokar man upp vattnet och ska hälla i riset. Då jag gjort det ser jag att de ligger något brunt bland riset. Tror det är lite skit och tänker precis ta bort de då jag upptäcker att det är små maskar!!! Trodde jag skulle kräkas! Häller genast ut riset och springer nästan gråtandes bort till Tomas som sitter i soffan och ber han slänga riset. Fyfan, de var inte en trevlig upplevelse kan jag ju säga!
Anledningen till att de är maskar är nog för att riskartongen har legat ner i skafferiet och det här huset jag bor i är ju inte så fräscht. Men fortfarande, fyfan!
Har nyss kollat på ännu ett avsnitt av band of brothers. Två skivor kvar bara! Sorligt!
Innan dess hann Tomas och jag ta en liten powernap, eftersom vi gick och ja oss typ halv fyra igår! Är helt slut. Också ska man försöka sitta med samhälleläxan, de går inte bra kan jag ju säga! Och imorgon ska man på teatern OCH hinna skriva svenska nationella talet. Känns som om det kommer bli en jobbig vecka.
Något positivt, gitarren var för en gångs skull rolig idag!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

HAHAHAHAHA!!! Kan tänka mig dig när du upptäckte maskarna. Haha xD

2009-11-03 @ 22:59:50
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0