Helt slut...

Är helt slut i huvudet. Gick och la mig sent som vanligt igår. Ikväll blir det till att lägga sig klockan tio! Åt 2 lussebullar idag. Alla på teatern var sega och mådde inte bra alls. Så dagen i största allmänhet var seg. Kände bara på slutet att nu MÅSTE jag hem och sova. Kändes inte som om jag fanns i kroppen.. Är fortfarande helt borta. Ska nog sova en liten stund innan jag ska på mysfika hos Jenny vid sju tiden!

Tv:n fungerar inte igen... Jippie, jag bor i världens sämsta lägenhet eller vad? Sedan bygger det en massa gubbar här utanför på den nya våningen om dom väcker en klockan sju eller innan varje morgon. Inte konstigt på att jag är trött och slut i huvudet. Får ju aldrig sova!
Sedan så har min tand som jag borrade i fredags börjar ila igen! Tuggade tuggummi och bet på den tanden och fyfasen vad ont det gjorde! Trodde jag skulle avlida. Vilken obehaglig känsla! Kan inte folk borra nu mera?! Erika har ju samma problem!
Idag är jag AGG VÄRLDEN!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ringde tandläkaren idag! Det var tydligen asvanligt :O Men har aldrig blivit så förrut. Aja, dom hade inte tid förrän i Februari i Krokom, så jag fick en ny tid på Frösön. ^^

2009-11-24 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0