Helger är underbara!

Magen känns lite bättre idag, men inte nog bra för att jag ska kunna träna. Känns lite surt! Har inte tränat sen i tisdags! Så kanske borde dra mig iväg ändå och skita i att de gör lite ont?

Ikväll kommer Fia & Öjje, dom ska äta middag som mamma och pappa bjuder på. Så idag blir det en festmåltid! Mums! Ska snart iväg och köpa Dark Milk - Lindh som är min nya farvorit choklad! För idag får jag unna mig! Jippie! Hoppas magen pallar lite choklad. Annars tänker jag banne mig trycka i mig det ändå!

Vad händer i helgen annars då? Blir nog mest en massa slappande! Så skööönt, vila upp sig för veckan som kommer med det svenska nationella provet... USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0