Håll tummarna!

Nu har man sätt klart filmen! Och vad tyckte jag? Njaa, boken var verkligen så mycekt bättre! Men det är den väl alltid? Filmen var väl mysig, inte dålig men eftersom man läst boken och den var så hiiiimla bra så blev tyvärr filmen sämre.

Maten var jätte god! Förutom att jag fick kramp, suck! Hoppas det har gått över tills imorgon. Kommer aldrig palla skolan om jag får kramp så fort jag äter. Håller tummarna för att man kan gå på måndag! Vill ha tillbaka mitt NK prov och vi ska även labba, de var VIKTIGT att komma på den labben! Så ska försöka pallra mig iväg.

Sitter och nördar Farmville. Ska snart sova. Vänder alltid på dygnet på helgerna, hinner göra det på bara en dag. Jobbigt imorgon då man sedan på måndagen ska upp. Visserligen har jag sovmorgon till 9.55, men ändå!


Kommentarer
Postat av: Erika

Oj, hade glömt att vi skulle läsa igenom berggrunds sidorna i Nk'n ^^ aja :) Vi ses imorgon då :D

2009-11-15 @ 14:55:59
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0