Fobi?

Då sitter man ännu en fredag in the Krokom! Är ap trött. Ögonen svider och jag håller faktiskt på att somna här framför datorn! Kanske beror på att spänningen släppt sen jag för första gången borrade en tand idag!


Kom till tandvården 11.00. Sköterskan som tog emot mig sa inte hej eller presenterade sig.. Trevligt! Sedan kom tandläkaren. Hon som inte kan svenska.. SUCK! Så jag fick gissa det mesta hon sa. Hon sa inte heller hej. Och frågade något ifall jag ville ha bedövning, och jag nickade. Sedan var jag tvungen att säga att jag borrade för första gången och var livrädd. Men det brydde inte hon sig om, satkärring! Klarade sprutan galant! Kanske har sprutförbin börjat lägga sig lite iaf? (Kan säga att min "spränga ballong " fobi bara blev värre då det var en massa ballonger i svenska klassrummet igår pga dialogdagarna och en sprängdes.. HUVVA!)
Kan i alla fall säga att borra är no problemas! Eller är det bara jag som är cool? Hihi! Det gjorde inte ont, eller var obehagligt. De dumma var bara att man var bedövad så himla länge! Så att äta och dricka gick verkligen inte! HAHA!


Igår gick jag och Josse på 2 pass! Först body kombat (Stavning?) och body balance. Gillade inte body kombat... Töntigt. Men balance var så skönt! Sen körde vi ju body pump i onsdags så är helt sluuut i kroppen!
Då jag drog mitt kort så blev det krångel som vanligt! Är lite less på Step in och allt detta krånglade måste jag säga! Då jag drog kortet kom det nämligen upp en vild på en gammal tant på 77 bast som bodde i Övik. Och det var ju inte jag! Så var tvungen att ställa mig i en mega kö och snällt vänta på min tur så att jag kunde få mina små papperslappar utskrivna manuellt på datorn. Men tränat har man i alla fall!


Idag var det matte lektion. Hur gick den? Någorlunda. Josse & Jag bestämde att vi måste jobba mer matte i veckan för att klara provet innan jul! För de är ju snart jul!


Nu är det snart cirkus Möller! Och imorgon blir det stan med mamsingen! Åker fram och tillbaka mellan Krokom och stan varje helg! Idag blev det Krokom - stan - Krokom -Stan - Krokom. Bara för att jag är en sån snäll syster som skjutsar min lilla syster till partaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0