En vanlig teaterlektion med oss dryga teatrare!

Idag tog jag en sovmorgon. Man ska inte skolka men jag kunde inte somna igår och då jag vaknade i morse var jag helt slut! Så bestämde mig för att sova bort en lektion så att jag är piggare till teaterlektionen. Vi höll på jätte mycket med manusläsning. 4 timmar! Så nu är jag väldigt trött i huvudet. Jag och Elsa hade bakat och bjöd alla på brownies och blåbärskaka! Så det var en mysig dag! Alla var otroligt dryga, helst jag och Josse, haha!
Snart blir det bio med mamma, Sari och Erika! Vi ska se 2012! Ska bli jätte mysigt. Har velat sätt den ett tag nu. Den är 2 timmar och 45 minuter. Så en väldigt lång film! Men "världens undergång" och naturkatastrofer är ju en av mina favorit genrer så det här blir nog super bra!
Då jag kommer hem kanske jag ska åka och gymma... Bros på (Haha, tror jag är den enda som säger bros på istället för bror på) ifall Tomas kompisar är här. Är dom de kan jag lika gärna gymma lite! Springa på rullbandet och träna magen + lår. Tomas, Karin och Kalle var ute och sprang igår och tränade styrka här inne i vardagsrummet som ena hurtbullar! Så har lite dåligt samvete då jag både igår och idag mosade i mig en massa kakor! Hihi!
Men imorgon blir det i alla fall träning och på torsdag blir det två pass!
Nationella prov.. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0