DUMMA HOMEENTER!

Gör inte som jag! Du får ett mejl på hotmail: Gör denna undersökning och du kan vinna filmer! Gör undersökningen och sen visar det sig att jag är medlem på någon homeenter.com sida och måste betala 69 kr för välkomstpaket (Ice age box, vilket var väl kul att det var den men har inte råd!) sedan MÅSTE man köpa en till film inom 6 månader för att man ska kunna gå ut ur klubben. Ifall man inte köper en film måste man ändå betala en faktura på 158 kr! JAG ÄR ARG! Har skrivit ett arg mejl men det lär ju itne hjälpa.. Så får väl köpa en DUM film som julklapp eller något och behålla Ice age boxen (Älskar du ice age, synd bara att inte 3:an var med).

Sån tur har jag idag! Ska snart äta struts! MUMS! Och sen ikväll ska jag och Julia se I taket lyser stjärnorna. Har ni sätt den? Eller ännu bättre, har ni läst boken?! Den enda boken jag har grinat då jag läst. Så hoppas på att filmen ska vara NÄSTAN lika bra. För lika bra kan den inte vara! De var typ 4-5 år jag läste den tror jag nu!

Nu kom det lite gäster!Vilket betyder: MAT!


Kommentarer
Postat av: Erika

Såg filmen på bio men blev lite besviken faktiskt :/ :P Men det var väl för att boken var så bra! Gud vad dåligt med undersökningen!

2009-11-14 @ 21:00:06
URL: http://er1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0