Duktiga jag!

Skit, den här helgen har jag verkligen varit duktig! Åkte och gymmade vid halv två tiden med Julia. Vi gymmade 1 timme och alla som har haft Julia som tränare (Erika) vet hur stenhårt de kan vara! Det blev många 30 gånger 3 pass kan jag säga! Mina ben och armar är helt döda!

Sedan har jag gjort klart ALLA Nk frågor. 68 frågor, 30 sidor. Ni kanske anar hur otroligt slut jag är i huvudet nu? Känns som om jag skulle kunna lägga mig och slockna på en gång, skulle nog bara drömma om molekyler och kemiska föreningar! Haha!
Imorgon blir det till att läsa alla frågor jag har svarat på. För idag orkar jag inte mer.

Ska snart se film, the boy in the striped pyjamas. Kanske blir någon jag tipsar om här ifall den är bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0