Atomer hit och dit

Nu är jag mäkta trött och känenr mig helt borta! Har suttit med NkB frågor i 2 ½ timme nu och har ändå bara hunnit göra 22 st. Bara 46 frågor kvar! Haha, fy vad hemskt det lät! Men tror faktiskt att jag fattar det mesta nu! Vet precis vad en isotop är, hur atomen är uppbyggt och vad en valenselektron är och en massa om filosofer från förr och deras teorier. Ni ska bara se alla fina atomer jag har ritat! Känner mig som värsta nörden med mitt lilla block av frågor & svar! HAHA!
Ska göra klart resten imorgon efter Julia och jag har varit lite duktiga på gymet!

På söndag är det farsdag. Vad ska ni göra? Vad har ni köpt till er pappa? Själv så ska jag baka han en smarrig chokaldtårta med grädd och banan fyllning! Mums säger jag bara! Julia sköter småkaks baket så det kommer bli riktigt tjockis kalas här i Krokom!

Nu är jag svin trött, tror det är dax för min STORA (Men dock ganska ensamma) dubbelsäng!

NeonatomHaha, vad tycker ni om min snygga neonatom? Ett riktigt mästerverk ifall jag får säga de själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0