Allt!

Igår när jag åkte till stan, eller först åkte jag och kollade på när mamma red. Där träffade jag Ulrika som skulle skulle rida Lill-Turi, hon sa att jag kanske skulle få rida henne på stallet på en lektion någon gång! Jippie! Iaf till min historia, då jag åkte hem efter stallet och var påväg mot lägenheten satte jag på radion och världens bästa reklam kom på!
[ Två par pratar i telefonen ]
Kvinnan: Älskling, vad ska vi äta idag?
Mannen: Köttbullar och makaroner!?
Kvinnan: Men.. Det är så tråkigt. Kan vi inte äta något speciellt? Kan vi inte äta tacos!?
Mannen: För omständigt... Jag gillar ju köttbullar...
Kvinnan: Men suck, då blir det köttbullar då!
Så himla jag och Tomas! HAHA! Han tjatar alltid om köttbullar. Det där var precis som om vi skulle ringa till varandra och fråga vad vi ska äta. Då jag satt där och lyssnade började jag faktiskt fundera på om någon lurade mig!
Idag var det NK... SUCK! Det var så himla tråkigt. Vi pillade lite på mineraler och bergarter (En massa sten) och testade lite skit på dom. Hon är så dryg! Trodde verkligen jag skulle dö där ett tag! Och gitarren sög också! Känner att jag har lite PMS, allt suger! HAHA!
Josse & jag har även varit hurtbullar!
Tisdag: BodyBalance
Onsdag: BodyPump
Torsdag: Kampsport grejs!
Så nu är man på G med träningen igen!
Ska äta kebab idag! Egen vitlökssås och pommes. Mumma!
Sedan är det paradise hotell ikväll klockan 10.00. Vet inte riktigt vilka jag hejar på. Alla var typ fula! Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0