2012

2012Igår var jag och såg filmen 2012 på bio med Erika, mamma och Sari. Jätte mysigt! Blev bjuden också! Och de är ju aldrig fel!
Effekterna på filmen var så himla grymma! Sen är det ju också den dyraste film som gjort. Så inte så konstig! Men måste säga att den var ganska töntig. Hade inte förväntat mig något annat i o för sig! Det enda som inte fanns med som jag verkligen trodde skulle finnas med var presidenttalet! Det finns alltid ett presidenttal på slutet av en naturkatastroffilm! Men aja, de fanns det inte så nu vet alla de! Hihi!
Sedan kan jag ju bara säga att fyfan vad många som dog! Och ändå ska man vara lycklig för dom få som överlevde. konstigt egentligen. Typ 400.000 av flera miljarder.
Den är i alla fall värd att se! Men det är verkligen en bio film! Så ska ni se den gå på bio nu! John Cusack är ju med och det är ett STORT plus!
Och ni som inte vågar se den för att ni är rädd att det kan hända och inte kommer sova en blund fören det är 2013 kan vara lugna! Jag och Tomas har nämligen kollat upp om datumet stämmer (21/12-2012) och det gör det på vissa men andra inte. Vissa säger att det är i oktober som Mayaindianernas årskalender upphör och vissa påstår att det inte änns är år 2012 utan 2008 osv. Så ni kan vara lugn! Sen så säger inte den något om att jorden kommer gå under, utan den slutar bara upphöra. Så oroa er inte!


Idag hade vi, som jag nämnt förut, nationella provet i svenskan. Jag satt i 2 timmar (Som man var tvungen att sitta) och skrev typ 6 sidor. Är nöjd med de! Det där var mitt SISTA nationella någonsin. Behöver aldrig mer göra det! Är överlycklig!
Om typ 1 månad är det jul.. Snart nästa år... Snart studenten...
Tiden går för fort!
Bodypump med Josse ikväll! Men först ska jag äta godis (Jag fick godis igår av mamma så JA, jag bröt löftet! HIHI) som "uppvärmning".

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Men IIIIIDA! Inte äta godis, gå fort och träna nu! ;) <3

2009-11-18 @ 14:12:41
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0