Vad fick ni?

Bästa julen någonsinn hade jag idag! Fick mer än vad jag önskat mig, alla var på gott humör, maten var AS god och se alla öppna mina presenter och bli glatt överaskade är bara pricken över i:et!

Jag fick iaf: (Fast vi inte skulle få så mycket iår!)
En sjal
En krustång
1800 kr
En stickad tunika
En klocka
En navelpiercing
En teckning
Underkläder
Ett midjeskärp
Nagel "plytter"
Body, feet & hair "take-care-of-your-self-kit"
Skissblock med pennor
Två parfymer

Jag, Julia och Linnéa fick även tillsammans: The sims 3 - Destination världen och Disney singstar! Så vad säger ni tjejer, parta med disney singstar nästa gång eller!?

Ja! De var mina julklappar de! Hade önskat mig:
Pengar
Klocka
Krustång
Parfym

Så ni kanske förstår att jag blev jätte chockad då det låg jätte mycket paket under granen till mig!
Hoppas alla hade en underbar jul!

God jul på er igen!


Kommentarer
Postat av: jenny sellsve

MASSOR av disney singstar! JAg längtar! :D<3

2010-01-03 @ 23:44:01
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0