Svanprinsessan med systrarna!

Såg nyss Svanprinsessan med Linnéa och Julia. Riktigt bra film med underbart bra låtar!
Ska snart äta våfflor! MUMS!

Känner mig sämre, uscha! Hatar att vara sjuk, helst på lov. BLÄ!
Sari kanske kommer förbi med ett puzzel idag! Då ska Julia och jag puzzla på! De är ett "framtidspuzzel", waz´ up tror jag de heter. Då man bygger vad som SKA hända. Så man kan inte kolla på bilden. Super kul! Jag som älskar puzzel!

Imorgon blir det julbak och försöka få in lite julstämning i mig! Ska även slå in mina packet, vill verkligen kolla på Tomas present men får inte ens öppna påsen för då kan jag se vart den kommer ifrån. Är mycket nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0