Party längtan!

Sov inte mycket inatt, typ 4 timmar! Så det blev en väldigt flummig dag! Lyckades iaf tenta av kablar VG på ljudkursen idag, känns mycket bra!
Frida och jag hann däremot inte redovisa på kulturhistorian, de sög ju! Men nya tag nästa onsdag!
Hoppas på att Tomas ska komma hem snart! Jag är hungrig och det vankas skinksås idag! Länge sedan man åt det nu! Och mums(an, HIHI) vad gott det ska bli!
Jenny och jag var nyss nere på stan där jag inhandlade en julklapp till min mamsi!
Josse och jag bokade ett body pump pass tills imorgon. Vi är duktiga vi! Har as ont efter igår men det är de värt! Vill man vara fin får man lida pin!
Längtar tills på lördag då det blir party i Åre med mina flickor! <3
Party Fjortis posarna slår till igen!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Det kommer bli otaliga fjortis-posar på lördag! ;D <3

2009-12-02 @ 19:11:16
URL: http://sellsve.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0